سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی

قسمتی از متن پایان نامه :

  • پیشنهادهای بازاریابی (محصولات، خدمات، تجربیات): نیازها و خواسته های مشتری از طریق پیشنهاد بازاریابی برآورده می گردد؛ پیشنهاد بازاریابی ترکیبی از محصولات، خدمات، اطلاعات و یا تخصصهایی می باشد که برای رفع نیاز یا خواسته ای به بازار عرضه می گردد. پیشنهاد بازاریابی، محدود به کالاهای فیزیکی نیست، بلکه شامل خدمات، فعالیتها و مزیتهایی می باشد که برای فروش عرضه شده، به صورت غیر ملموس می باشند و شامل اعطای مالکیت هیچ چیزی نمی شوند. به عنوان مثال می توان به خدمات بانکی، خطوط هواپیمایی، هتلها، خدمات مالیاتی و تعمیرات خانه تصریح نمود.
  • ارزش و رضایت: مصرف کنندگان، معمولاً با طیف گسترده ای از محصولات و خدمات روبرو هستند که نیاز خاصی را بر طرف می کنند. آنها از بین پیشنهادات بازاریابی، به پیش بینی ارزش و اندازه رضایتی که هر پیشنهاد برایشان ایجاد می کند پرداخته و بر اساس آن خرید می کنند. مشتریان رضایتمند مجدداً خرید می کنند و در مورد تجربه خوب خود با دیگران صحبت میکنند؛ مشتریان ناراضی، معمولاً به محصولات رقبا روی آورده و به بی اعتبار کردن محصول نزد دیگران می پردازند.
  • تبادل و ارتباط: بازاریابی زمانی رخ می دهد که مردم تصمیم می گیرند نیازها و خواسته هایشان را از طریق ارتباط دادو ستد کنند. در واقع بازاریابی، شامل اقداماتی در جهت ایجاد و نگهداری یک ارتباط تبادلی با مخاطبان هدف می باشد که از محصولات، خدمات، ایده ها و یا اهداف دیگر تشکیل شده می باشد. هدف، فراتر از این می باشد که فقط به جذب مشتری جدید و ایجاد تراکنش بپردازیم؛ بلکه بایستی مشتری را حفظ کرده و داد و ستدش با شرکت را رشد دهیم.

بازار: بازار، مجموعه ای می باشد از خریداران بالقوه و بالفعل یک کالا .این خریداران دارای نیاز یا خواسته مشترکی هستند که میتوان آن را از طریق داد و ستد مرتفع ساخت. بازاریابی یعنی مدیریت بازاراها به شکلی که منجر به ارتباط سودآوری با مشتری گردد. ایجاد این ارتباطات نیاز به کوشش دارد. فروشندگان بایستی به جستجوی خریداران بپردازند، نیازهای آنها را شناسایی، پیشنهادهای بازاریابی خوبی طراحی،و  قیمت را مشخص کنند، به آنها اطلاع بدهند، انبار کنند و تحویل دهند. با اینکه  تصور بر این می باشد که بازاریابی از وظایف فروشنده می باشد، اما خریداران نیز به بازاریابی  می پردازند. وقتی مصرف کنندگان به جستجوی کالای مورد نیاز با قیمتی در حد استطاعت خود می پردازند، در واقع بازاریابی می کنند(Kotler and Armstrong, 2008).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش :

هدف اصلی

  • تعیین ارتباط میان بازاریابی داخلی و بازارگرایی شعب بانک توسعه تعاون استان

 

اهداف فرعی

  • تعیین اندازه تعهد سازمانی در شعب بانک توسعه تعاون استان
  • تعیین اندازه رفتار شهروندی در شعب بانک توسعه تعاون استان
  • سنجش اثر میانجی گری تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر ارتباط بین بازاریابی داخلی و بازارگرایی در شعب بانک توسعه تعاون استان
  • سنجش ارتباط بین سطح بکارگیری بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی در شعب بانک توسعه تعاون استان
  • سنجش اثر میانجی گری تعهد سازمانی بر ارتباط بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی
  • سنجش رابط بین سطح بکارگیری بازاریابی داخلی و تعهد سازمانی
  • سنجش رابط بین تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی
  • سنجش رابط بین تعهد سازمانی و بازارگرایی بانک
  • شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

  • سنجش اثر میانجی گری رفتار شهروندی سازمانی بر ارتباط بین تعهد سازمانی و بازارگرایی
  • سنجش ارتباط رفتار شهروندی سازمانی و بازارگرایی در شعب بانک توسعه تعاون استان